
Hvordan brander man sig som breddeklub - og kan det overhovedet betale sig at bruge tid og ressourcer på at tænke i de baner?
I denne sektion kan du blive klogere på hvordan branding har hjulpet klubber både med at skaffe frivillige, nye medlemmer og flere sponsorer. Derudover får du gode råd og inspiration fra brandingeksperter og klubber.
Artikler om emnet:
Aarhus Fremad indgår samarbejdsaftaler med mindre klubber – og skaber merværdi for deres sponsorer
Hvordan skaber man værdi for ens sponsorer? Det er et…
Zambianske slanger, Simon Kjærs fætter, grafisk på CL-niveau – Mød Aarhus Black Vipers
Det er kun fem år siden at en ny klub…
Branding-guide: 9 gode råd til branding
Igennem Fodboldstudiers branding-guide har vi givet din klub en to-do…
Branding-guide: Hvad koster det?
Danske fodboldklubber har en begrænset økonomi, men at skabe og…
Branding-guide: Vedligehold jeres brand
Et brand kan leve evigt, hvis det vedligeholdes i overensstemmelse…
Branding-guide: Opbyg dit brand – spred budskabet
Når din klubs brandværdier er på plads, kan I begynde…
Branding-guide: Skab dit klubbrand – første skridt
Når I begynder at arbejde med branding i jeres fodboldklub,…
Branding-guide: Hvad er et godt brand og hvad kan det?
Et brand er ikke “bare” et varemærke. Et stærkt klubbrand…
Må din klub omdele flyers i lokalområdet? Læs reglerne for reklame her
Der findes masser af gode måder at gøre opmærksom på…